26 Ocak 2009 Pazartesi

Adriana öp beni - Kiss me Adriana




Dünyaca ünlü model Adriana Lima Acun Ilıcalı’nın sunduğu “Var mısın, yok musun” programı için Türkiye’ye geldi. Güzel olduğu kadar mütevazı tavırlarıyla da dikkat çeken Brezilya asıllı model “Türk insanı da Brezilyalılar gibi sıcak” derken yan yana fotoğraf çekilme anı geldiğinde tüm erkekleri kıskandıracak tatlı bir öpücük isteğimi geri çevirmedi. İşte o röportaj.

Victoria's Secret Model Adriana Lima was a guest contestant in Acun Ilicali's TV show. "Turkish people are just like my people in Brazil" said the Brazilian Beauty. She accept all the interviews and photo shooting with her. To make jealous every "male of the species" in the world (!)I asked her to "kiss me"... Here it is, here her kiss....


Türkiye’yi ve Türk insanlarını nasıl buldunuz?
Herşeyden önce çok güzel bir şehirle karşılaştım, hep gelmek istediğim bir yerdi zaten. Dün Taksim meydanına gittik, bugün buradayız ve insanlar gerçekten çok sıcak ve içtenler. Kendimi evimde gibi hissediyorum...

“Evimde gibi” derken Brezilya asıllısınız ama Amerika’da yaşıyorsunuz neresini kastettiniz?
Brezilyalılar gibi, benim insanlarım gibi sıcak ve enerjikler burada ki insanlar..

Türkçe kelimeler öğrenebildiniz mi?
Çok kısa bir süre önce gelmeme rağmen şimdiye kadar “merhaba” , “Var mısın, yok musun” “taşekkur ederim” gibi kelimeleri öğrendim.



Sigaraya karşı ciddi bir tutumunuz var hatta buraya gelmeden önce böyle bir şart koştuğunuzu biliyoruz, tam olarak ne ifade ediyor sigara sizin için?
Sonuçta sağlığa zararlı bir şey. Sağlıklı bir hayat için de sigaraya karşı böyle bir duruşum var. Kapalı alanlarda sigara içildiği zaman çevredekilere de zarar veriyor. Neden başkasının içtiği bir şey beni hasta etsin ki!

Yarışma teklifi size geldiğinde kabul etme nedenleriniz nelerdi?
Yarışma programının önceki bölümleri bana yollandı. Acun’u (Ilıcalı) gördüm çok karizmatik ve enerjik buldum onu ve programda olmak istedim.

Programa çıkacak olmanız sizi heyecanlandırıyor mu?
Hem de çok. Kafamda sürekli numaralar var. Bazı numaralar var kafamda ama şimdi söylemeyeceğim. Ayrıca burada insanlarla konuşmak ve tanışmak çok hoşuma gidiyor.

Türkiye’ye gelmeden önce Türkiye hakkında neler biliyordunuz?
Türkiye’ye gelmeyi zaten istiyordum; önceden de gelecektim ama son anda program değişti ve gelemedim. Türkiye çok egzantirik bir kültür ve ben farklı kültürleri görmeyi, tanımayı çok seviyorum.

Türk modellerden tanıdığınız var mı?
Burada katıldığım özel partide Tülin Şahin ile tanıştım. Gerçekten de çok mükemmel bir insan. Erkekler, kadınlar, çocuklar buradaki bütün insanlar çok güzeller. Ve güzellik içten gelen bir şeydir bu yüzden insanların yüzüne yansır. Sahte olanları hemen ayırt edebilirsiniz.

Tülin Şahin’i ünlü bir modele benzettiniz mi ?
Yok o gözle bakmadım ama mükemmel bir insan.

Victoria Secret’ın baş mankenlerinden biri olmak kariyerinizi nasıl etkiledi?
Eğer mesleğiniz modellikse Victoria Secret için çalışmak çok büyük bir fırsattır. Bu yüzden adımı duyurmamda çok yardımcı oldu. Ayrıca şirket olarak da çok profesyonel çalışıyorlar ve iyi niyetliler.

Geleceğe yönelik planlarınız ve hayalleriniz neler?

Belki biraz çılgınca gelebilir ama gelecek için hiç bir zaman plan yapmıyorum. Bugünü yaşıyorum ve bundan keyif almaya bakıyorum. Böylece hayatta daha verimli olabileceğimi düşünüyorum. Bugün buradaysam yüzde 100 kendim olarak burdayım.

Bundan üç yıl önce bir röportajınızda evlilik öncesi cinsel ilişki konusunda tutucu olduğunuzu söylemiştiniz, yakında evleneceksiniz ve hala böyle mi düşünüyorsunuz?
Evet yakında evleneceğim, bundan önce ne dediysem ya da ne dediğim söylenmişse hala aynı düşünüyorum. Sonuç olarak çocuklar ve gençler çılgınca şeyler yapmamalı hatta dikkat etmeliler diye düşünüyorum.

“Çılgınca şeyler” den kastınız nedir?
Bilirsiniz işte, kötü şeyler. buradan çocuklara ve gençlere sadece ailelerinizi dinleyin derim. Onlar her zaman doğru olanı bilirler

Hiç yorum yok: