18 Şubat 2009 Çarşamba

CARMEN ELECTRA DURUŞU - Standing like Carmen Electra







Carmen Electra Beyaz Show için Türkiye'ye geldi. Türkiye'deki erkek nüfusun yüzde 85'inin taptığı seksi yıldız ile hava alanında özel bir röportaj gerçekleştirdim.

Carmen Electra came to Turkey for the Talk Show, "Beyaz". She spent three days in Turkey and refused all interview requests. However, last day of her journey, I caught Electra in the Ataturk airport and did not leave her till she answer my questions.

Hava alanında ona gösterdiğimiz ilgi sonrası merak edip de "kim bu" diye soranlara Carmen Electra dediğimizde "Aaa ne kadar kısa boyluymuş" deyip hayal kırıklığına uğrayanların sayısı oldukça fazlaydı. Türkiye'de bırakın basına özel röportaj vermeyi, basın toplantısını bile iptal eden Electra, havaalanında sorduğum sorulara gayet sempatik bir şekilde cevap verdi. Topuksuz ayakkabılar ile gezmenin gazabına uğrayan ünlü isim 1.70'lik ortalama bir boya sahip olan benim yanımda parmaklarının ucunda durmak suretiyle poz verdi. Fotoğrafı gördükten sonra selvi gibi boyuma rağmen, neden Carmen Electra olamadığımı anladım. Hemen hemen eşit kilolarda olmamıza rağmen bacaklarımı açıp bir güvenlik görevlisi edasıyla poz vermiş olmam beni daha da şişko göstermişti. Ayrıca Electra'nın duruşu oldukça estetikti. Bu duruşa dikkat edip; msn avatarlarınız dahil her tür fotoğraf için uygulamanızı öneriyorum. Neyimiz eksik bizim Carmen'den...

Hiç yorum yok: